söndag 30 november 2008

Advent.

Vilken underbar dag!
Idag har jag vart väldigt osjälvisk! Jag ringde mami och frågade om hon ville titta lite på Skopunkten med mej. Det ville hon. :) Jag hittade inga uggs, men jag hittade ett par andra jättesköna, jättefina skor - varma vinterskor. Dom tog jag. Och så frågade jag mamma vad hon tyckte om dom, hon stoppade ner foten och gillade dom direkt. Så då köpte jag dom till henne, plus ett par stövlar till mej med. :) Hon blev jätteglad, det är kul att någon gång ge nånting tillbaka till mamma. Under alla år får man hela tiden, då är det kul att kunna ge lite tillbaka ibland. Dessutom så behövde hon dom lika mycket som jag! :) Så vi tog likadana. :)

Sen var jag på adventsfika hos Marie. Det blev jag, Marie, William och Sofia. Hur mysigt som helst, vi satt och pratade och fikade hela dagen. Och bestämde att vi skulle göra detta till tradition. :) Blir bra så. :)

Inga kommentarer: