måndag 27 oktober 2008

Vilken service!

Jag tror jag alldeles nyss hade världens sötaste kund i luren! :)
Hon var så jäkla trevlig, jag skulle hjälpa henne med ett ärende och mitt i samtalet så avbryter hon mej och säger :
- Förlåt att jag svär, men fan vad du skriver snabbt, vilken jävla service!
Jag sa att hon var välkommen att ringa igen om det var något mer hon behövde hjälp med, och det gjorde hon bara fem minuter senare. Lika trevligt då. :)
Sånt där gillar vi - det lyfter lite i vardagen. Man måste få höra ibland att man är duktig, det gör att man blir trevligare till nästa samtal. Faktiskt!

2 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

Alltså , nu måste fröken förklara för mig , va jobbar du med . jag har försökt luska ut det , men inte riktigt förstått allt tror jag !

Puss !

Anonym sa...

haha awww!! Saknar dig! <3

// Lina