torsdag 23 oktober 2008

Utbildning!

Okej, jag kanske ska förtydliga föregående inlägg lite. ;)
Fallet är inte så att jag ska till Fråga Olle, men Olle kommer hit! Och nu är det så att min kära vän Jennie är med i en "klubb" på skolan som anordnar sådant, och de har bjudit in honom och han har i sin tur tackat ja.
Jennie och ett par andra tjejer kommer att sitta i panelen, och jag har fått förfrågan om att sitta med. ;) är fallet! Och jag funderar fortfarande. Inte nog med att jag är löjligt kändiskåt, ska jag dessutom sitta i panelen, dude? Jag vet inte.. Hur ska detta sluta? =)

Kom nyss hem från en fem timmar lång ekonomiutbildning. Kan säga att jag ser siffror överallt, och sista halvtimmen tog jag inte in någon som helst information. Man blir så trött, och just detta med fakturor, konton och siffor. Mitt pinsamma betyg i matte hjälper mej inte direkt i ett sånt här sammanhang. Haha!
Men en hel del nytt har jag fått lära mej, och det är nyttigt! Kan lova att om en utomstående hade kommit in i rummet och sett tavlan så hade de inte fattat ett smack! Vi som jobbar i det varje dag har ju åtminstone en liten hum om hur saker och ting fungerar. :)

Nu ska jag suga i mej varenda sekund av min ledighet, ska sova ut imorgon och sen kring elva, tolv drar vi till Kalmar / Nybro. :) Förhoppningsvis!

Hungrig är jag med, funderar på vad det ska bli idag? Inte Donken, det har jag ätit tre gånger på en vecka. Sjukt pinsamt, jag veeet.. Ikväll får det bli nånting annat! Förslag?
OBS!! Tar endast emot förslag på hämt-mat, jag lagar inte mat själv! Asiatiskt vore gott, lite thai kanske? Lite thai, och sen är man hemma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, okej då var det ju inte så farligt! Jag trodde du skulle ställa upp i tv, och det hade i och för sig varit hur coolt som helst, men jag föredrar att inte veta så mycket om ditt sex-liv :) ha ha! Hade ju inte kunnat låta bli att titta om du var med, så jag hade fått hålla för öronen istället! ;) Men ha så kul, ha det bra i Kalmar med! Hälsa bögen, pappa o malin!
Puss/ Ale