tisdag 7 oktober 2008

Trött.

Where were she on halloween?
The ugliest girl you´ve ever seen.
Someday she will die alone.

She seems to me to know
All that glitters is sour.
All the lies in her place - Jesus saves.

Its okay to kill your idols.
Just pretend you have no rivals.
We all know that she is friendless.

Nu vill jag gå hem, är så trött..
Det skönaste idag hade vart att duscha och gå och lägga mej och sova.
Fast det kan jag inte.

Viktigt : Jag dammsugade i morse för jag kände att jag aldrig kommer ha tid till det annars. Haha. ;) Kan mina grannar spela tok-hög musik klockan åtta på morgonen kan jag dammsuga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för alla underbara videos du skickar till mig, slyna :(

Anonym sa...

Klart som attan du kan dammsuga då! :)
Du har inte missat min nya blogg va? ;)