måndag 6 oktober 2008

Sen är man hemma!

Jag har ganska nyligen kommit hem från Tubbe, har fikat lite med han och hans familj eftersom han är födelsedagsbarn idag. :)
Har fått lyssna till massa söta historier om honom, främst hans söta mormor som är pigg på att berätta. Och jag lyssnar gärna. :)
Har druckit lite fejk-bailys med svärmor med, hihi. Alltid trevligt!

Och nu har jag diskat undan och lagt in beställning på mitt smink. Behövs! Både mascara, foundation och annar skit, typ hudkräm i massor. Jag som är så torr, särskilt när det börjar bli kallt. Då blir det även till att missbruka lipsylet.

Hade fått ett brev när jag kom hem idag. Funderade länge innan jag öppnade de, får sällan sån typ av post.
Men så öppnade jag det med Jennie i luren, och vad fick jag se? Ett brev från min älskade storasyster!
Brevet beskriver hur mycket hon saknar och älskar mej och hur mycket hon tänker på mej. Hon frågade även om vi skulle ta en heldag snart i en annan stad med shopping, lunch och mys. Fatta att jag blev glad! :) Jag ska idag skriva ett brev tillbaka. Men först blir det research, vet ju inte ens vilken adress flickebarnet bor på! Tack Alexandra, det var mer än uppskattat! Det var vad jag behövde idag. :) Puss!

Dusch - inget wow - och kanske en kvart eller så av Magnus Bettnér, sen är man hemma. Kommer somna, är blixtertrött idag.
Grattis än en gång till BisseBosse - min kärlek! :) Älskar dej mest!

Grattis till Britneys framgång med, jag bara njuter av varje sekund nu. Nu är comebacken inte långt ifrån. Har någon missat Womanizer? Jag är så stolt! Världs-turne blir det med, gissa vem som ska ligga på hårt för att få biljett? Jag. Snart smäller det, och då kommer jag bara säga : Vad var det jag sa?
Nae, Brittan - ut med tuttarna och in med magen och så ett långfinger rätt upp i luften! Love!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin hon är, din storasyster!