fredag 17 oktober 2008

Loveli fredag!

Ny dag - vilket innebär att nu får man äta igen, Johan! ;) Pfft..
Igår hade jag ingenting planerat för helgen. Helt plötsligt har jag hur mycket som helst. Jäklar. Inte nu igen..
Ikväll blir det förmodligen till att dricka vin och kolla Idol med Jen. Förmodligen.

Julmarknad i Småland med, bokat och bestämt med de gamla goa från jobbet. Damerna högg mej i köket i morse och frågade om jag ville följa med på julmarknad. Och med tanke på att jag tok-älskar julen så tackade jag ja. Nu gäller det bara att fullfölja det också. ;)

Igår målade jag mina nedbitna naglar, det var bra mycket svårare att måla dom när de var korta än när de var långa. Jag bet sönder dom i samband med mensvärken.. Lät det konstigt, behöver jag förklara det? I alla fall så bet jag på naglarna i ren desperation, inte för att det hjälpte mot smärtan. ;P Men mitt lilla gula pillret hjälpte, minsann!

Och nej, jag lvl inte 22 igår tack vare att servern låg nere! Men snaaaart..

Har inte Brody den sexigaste rösten i världen, så säg?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, menade när vi åkte till Ullared. :D
Du, jag, Ann-Sofie, Alexandra, din mor och Håkan, Fiona och Isak. :)

Anonym sa...

Förresten, var är julmarknaden?!

Jennie ♥ sa...

VART I SMÅLAND ?