lördag 11 oktober 2008

Förbannat!

Förbannat trevlig kväll igår! Jennie klippte av mej håret, kändes skitskönt - nu blir det till och med platt när man plattar det. ;) Tack för det!
Sen åt vi sallad med oliver, feta, torkad skinka och vin. Jag, Tobbe, Jennie och Mårten. Sen kom Johan och vi gick på bio.
Patrick 1,5. Mycket fin film. Ibland ville jag bara gråta men kunde inte och ibland grät jag men då ville jag inte. :P
Sen promenerade vi alla hem mitt i natten i höstrusket. Myspys. =)

Förbannat tryggt att somna i Tobias famn, men förbannat att veta att båda ska upp och jobba. På en lördag?! That´s life.
Det är skönt att ha en karl i huset ibland, han bytade glödlampa i vardagsrummet. Jag når inte, och han når genom att ställa sej på tå. ;) Plus att han dödar spindlar, vilken man! ;) Plus att det är lite småkul att ha någon att tracka, typ toalettringen. ;) Om du bara visste hur fin du är, min kärlek. :)

Fick en glad överraskning när jag kom till jobbet i morse, det var Pauline som jobbade! Och jag som var inställd på en tråkig dag. Ingen risk med Palle i huset! :)

Inga kommentarer: