tisdag 14 oktober 2008

DH.

Jag har missat hela tio minuter av mitt älskade Desperate Housewives! Åh..
Blir så irriterad.

Egentligen skulle jag bara gått och lagt mej här efter, för jag behöver all sömn jag kan få. Hade varit skönt att få vakna och känna mej utvilad.
Samtidigt så känner jag mej sugen på World of warcraft. ;) Eller SATC. Hmm..

Förresten!
Samtal mellan mej och Melwin, sju år.

Melwin : Spelar du något datorspel ibland?
Jag : Jodå, det händer..
Melwin : Vad är det för spel du spelar då?
Jag : World of warcraft.
Melwin : Jaså? Jag har en gnob i lvl fyra.
Jag : Va? Är det sant? Spelar du?
Melwin : Ja, och jag ska snart upp i lvl sju. Vilken lvl är du på, Angeliqa?
Jag : Lvl 21, snart 22.
Melwin : Åh!

Underbara unge!
:)

Btw, papi - du kan bara intala dej själv att du kan slå mej i poker! ;) Vem var det som gick hem med fickorna fulla med pengar? Jo, just det.. Det var ju jag! ;)

Inga kommentarer: