söndag 19 oktober 2008

Dags för sängen, kanske?

Nu blir det snart sängen.. Är (som man säger på Karlskronitiska) blixter-trött. Nana kudden, det hade vart najs faktiskt.
Ärligt talat, fanken vad Lotta Engberg är perfekt som programledare för Bingolotto! =) Var nära på platt-TVn nu igen. Jäklar.. Jag är inte den som sitter lottlös, hahaha! ;) Bingolotto fyller för övrigt 17 år idag, gratz! :)

Fan, jag har Astrologen på hjärnan, kan inte få bort det! Tack vare min och Jennies tryckare i morse.. :) Den behövde vi! Så underbar låt, förresten..

Du är den vackraste jag mött.
Inte påmålad och falsk som andra, du har väckt upp det jag trott var dött.
Och när du har mej, när jag tar dej, din hungrande kropp får frid.
Bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.


Lycka till, Johan! Håller tummarna, I really do! =)
Nae, god natt nu!

Inga kommentarer: