onsdag 3 september 2008

Pissed!

Jag känner mej irriterad just nu.. Det är nog fler med mej.
Bara längtar tills jag får sätta ner arslet på tåget och närma mej Karlskrona. Där kommer min älskade lillasyster stå och vänta på mej, och vi ska köpa frukt och vitlöksbaguetter och sen ska vi ladda upp för Idol. Ett glas vin och en dusch på det, så är jag nog som ny sen. Fia får nöja sej med cola, hihi.

Känns i alla fall skönt att jag fick spotta ur mej lite vad jag tycker om saker och ting, istället för att tiga och se söt ut. Det sistnämnda är jag ju dock väldigt bra på, man lär sej efter 21 år i branchen.. ;)
Och det förstnämnda är jag mindre bra på.
Nä, skämt och å sido..
Tänker inte lyfta på hatten i onödan, om jag säger så. Jag niger inte utan orsak - viker mej inte utan en fight.. Ah, ni fattar grejen.. ;-)

Nu är det bara styvt en timme kvar av jobbet, sen ska jag hem till mitt "paradis", den nystädade råtthålan! :-)
Ska se om jag inte kan hitta en hyfsat smidig laptop snart med, jag behöver en till kärlek i mitt hem. Och jag tänker välja henne med omsorg!

Ska fan raka benen och måla naglarna ikväll med, viktigt!
So long, mina vänner - uppdaterar förmodligen lite till sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaadu om man kunde säga allt som man har på tankarna skulle det bli en jäkla kackel på oss xD Jag vill med se Idol ju!! Du får berätta imon ;)



// Lina