onsdag 17 september 2008

Ja, jävlar.

Nyduschad. =)
Hey, jag fick reda på häromdagen att Desperate Housewives alldeles snart börjar igen, för er som undrar.
Plus att jag fick reda på en annan fin sak. There will be another Sex and the city movie! Ingen kan vara gladare än jag!
Ska ju köpa skolådan med, undrar hur månger jag har skrivit det denna månaden? Hör mej själv tjata om den där jävla skolådan hela tiden!

Läste precis kusin Jennies blogg. Haha, kunde inte låta bli att flina när hon påpekade killen som blir full på cola. Jag skulle vilja veta vart han köper den! Den dagen man blir full på coca, den dagen är hela världen lycklig. :)

Och till de otroligt "talangfulla" (dock respektlösa) killarna som trodde de kunde mer än vad de kunde :
Finns det Idol i Albanien? För i såna fall skulle jag kunna köpa er varsin flygbiljett, killar! Så kan ni åka dit och tävla! Ska vi säga så?
Tack.
På återseende!

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

Han köpte colan på stranden ! :) HAHA ! :) jaa , verkligen!
Såg du det idag eller ?! :) ännu värre ! HAHHAHAHAHAH! jag garvade nästan ihjäl mig ! :)

Puss på min vackra !