tisdag 9 september 2008

Handling.

Har gjort det tråkigaste idag, handlat. Fattar inte varför egentligen, för all mat (förutom vitlöksbaguetter) måste jag kasta i slutänden eftersom jag inte äter upp det. Är ju oftast bara hemma en liten stund om dygnet. Därför tycker jag det känns med lönsamt att veckohandla, eftersom då är risken större att jag faktiskt äter upp det som finns hemma.
Så idag köpte jag bara lite mat, färdigrätter att ta med till jobbet, riskakor, toalettpapper, toalettartiklar, och yoggi.
300 :- haha. Otto-Glassen med, viktigt..


Jennie och jag har faktiskt haft en myskväll ikväll, åt god middag och sen kollade vi på tre systrar och en mamma. Igen. Jennie tyckte lika mycket om den som jag. Albin med. :P

Måla naglarna, sen hoppa ner i sängen och försöka sova utan TV och utan musik. Kan nästan aldrig göra det, jag är nojjig av mej och tror mej höra skumma saker. Men har jag TV på så kan man ju skylla på att det är TV:n som låter, liksom.

Ajja. Natti!

Inga kommentarer: