lördag 27 september 2008

God natt, Sverige!

Det visade sej att installationen av World of warcraft var lite mer långdragen och avancerad än vad jag någonsin kunnat föreställa mej. Hade jag vetat detta.. Jag med mitt tålamod.

Kom inte igång med själva spelandet ikväll, tror jag ger upp nu och stänger av datorn. Vill inte att hon ska stå på över natten, hon behöver också sin skönhetssömn.
Jag med.
Ska ta ut täcke och kudde till soffan och sova framför TV:n.
Måste ställa klockan med, ska hinna duscha och så innan nio, för då ringer Susanne och då ska vi handla. Efter handligen kör hon mej till mamma och sen blir det bio med Lilleman. Ser fram emot det, faktiskt.

Soffan nu, skönt.
Jag kastar in för idag, kära läsare!

Jag : - Jag är livrädd, sitter i mörkret med tända ljus.. Livrädd!
Lina : - Varför är du rädd?
Jag : - Jag bara är det när jag är ensam.. Vet inte varför.
Lina : - Var inte rädd, det finns alltid ljus i de allra mörkaste ställena.

Hur söt är inte hon? Tack för all hjälp!

Natti nu då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihihi det är saant :D läängtar tills vi kan kan köra igång!! ihh

// Lina