tisdag 30 september 2008

Gah.

Tre timmar senare har jag ont i nacke och axlar, satt nog lite för nersjunket i Jennies soffa med datorn i knät och en Albin hängandes över mej.
Men det gick bra ändå, har levlat upp till tio nu, vilket är betydligt bättre än nio om man frågar min personliga ledsagare Lina. :)
Vet inte hur jag skulle klara en meter utan henne, haha. Rätt som det är ser jag i chatten att Lina har skrivit att jag bara ska följa efter henne, och i precis det ögonblicket upptäcker jag att hon är spårlöst försvunnen. Det händer ofta. Men jag lär mej. :)
Hon är ju grym på detta, kan ju allt! Så hade jag inte haft henne att springa efter hade jag förmodligen stått kvar på level sex. Eller nåt.

Vet i tusan om jag orkar mer idag, har som sagt förbaskat ont i ryggen och axlarna. Funderar på att duscha och slänga mej i soffan med ett glas vin och bara ta det lugnt. Kanske somna om en timme eller två. Fast å andra sidan dog min undead innan jag loggade ur, och jag vill att den ska vara igång nästa gång jag sätter på spelet. Vilket förmodligen blir nu, så att jag får det gjort. =P
Såg ni med att det såg konstigt ut - min undead är död?
Ja, men det kan hända - i Wow kan allting hända! Uppenbarligen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! Du är en duktig elev ;)

/ Linis



www.undermyskin.bloggspace.se

Anonym sa...

Jezuz, rolla RP server för fan... :P går ju inte ha mer inlevelse än du...