fredag 26 september 2008

Otäck dröm!

Började klockan åtta idag. Kämpigt, med tanke på att jag varje gång jag börjar så tidigt råkar stänga av alarmet i sömnen.
Men det gick ändå, mitt undermedvetna säger att jag ska vakna.

Har drömt en fruktansvärd dröm inatt. Det var blodigt, vill jag lova. Jag var instängd i ett hus med två barn, vi satt gömda och inlåsta i ett rum på övervåningen. Det var verkligen blod överallt, och så var det en man som stod utanför och skulle in och mörda oss. Sjukt, jag vet.
Vet inte vart jag kan ha fått det ifrån. Antingen har jag sett för många skräckfilmer eller är jag bara störd. Eller var det en slump! Jag vet inte..
Livrädd var jag i alla fall..

Vet inte hur jag ska göra idag, om jag ska hem till mami som jag har lovat. Är ju sugen på henne.. Jättemycket faktiskt. Vill visa upp min dator med, haha. :)
Men jag ska ju gå på bio med Isaac imorgon, så då träffar jag henne då. Fast det är ju bara en pytteliten stund.
Vill ju hinna dricka massa kaffe och prata skit, och kramas hårt och länge. Min Mamma..

Shit, klockan är bara nio och jag har 20 i kö!

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

oh , babe ! Jag vet faktiskt inte om jag hinner idag :/ kan ju se !
HAr fullt upp idag , uscha ! Det blir så när jag skjuter allt framför sig :/

Älsk !