tisdag 23 september 2008

Dator beställd. :)

Laptop beställd! Kommer på torsdag! Kommer att få laptop plus mobilt bredband i 24 månader för 399:- per månad via tre. Visst kan det kännas lite dyrt, men jag tror det blir bra, det är en fin dator. Till och med mamma tyckte jag skulle ta det, och då gjorde jag det. Plus att jag blir av med mitt nuvarande bredband som jag betalar 200:- på i månaden idag, så jag kommer ju indirekt endast betala 200:- månad för datorn nu, kan man säga. Men ja, det känns helt okej.

De ringde ju från tre förra veckan, men då vågade jag inte bestämma mej. Men sen återkom de idag, och det passade mej bra. Får väl se om jag kan sova gott inatt.. ;)
Om inte annat vaknar jag väl av feber, jävla skit. De ringde från jobbet innan och frågade om jag kommer imorgon, eftersom jag behövs lite extra imorgon. Jag sa att jag kommer. Hoppas jag kan stå för det jag har lovat.
Är precis som att jag inte är sjuk, men jag känner mej sjuk. Det är nog på gång, tror jag bestämt.

Nähä, dags för idol snart, dusch efter det och sen sängen.

En kul grej först.
Jennie : - Albin, du har blivit en sån härmapa! Säger jag bu så säger du bä.
Albin : - Bää..

Haha.
;)

Inga kommentarer: