onsdag 17 september 2008

Bump, MF!

Idag har jag faktiskt vart skitduktig på jobbet, på alla sätt! Med allt! Jag kan, det kan jag faktiskt.
Sen när jag kom hem så dammsugade jag, för jag har haft ångest över det länge nu. Kändes bra.
Sen gjorde jag en mindre bra grej och det vara att logga in på pokern. Det var inte dumt, det var bara det att den andra horungen satt med K-K och jag med Q-Q. Fattigt att loosa i ett sånt läge, när man går in med guldkort. Förlorade..
Johan skrev precis och sa att han längtade efter mej. Undrar om han ljuger.. ;)

Tråkigt bloggande idag, I know! Men jag har inte haft tid.
Och nu börjar snart Idol och jag ska försöka hinna raka benen innan och ta mej en dusch.

Efter Idol ska jag nog krypa ner och kolla på Vänner, försöka sova. Fattar inte poängen med att jag ska "försöka sova" till Vänner. Jag kommer på mej själv massvis med gånger, ligga och fnittra för mej själv. Bra godnattsaga? Nej. Rolig godnattsaga? Ja.
- My scone.. MY SCONE!
Hahaha.. Nä, ta tag i mej själv nu kanske.

Later!

Inga kommentarer: