torsdag 28 augusti 2008

Vakna!

Jag är så glad att Vakna med The voice har börjat igen, verkligen ett sjukt bra program!
Dagens gäst : Blondinbella.
Åh.
Men sanningen att säga så har hon en hel del kloka utlägg, faktiskt! Bland annat fick hon frågan om hon inte är trött på att blogga, eller hur hon känner angående att ständigt ha kravet att uppdatera sin blogg för sina läsares skull.
Svaret var ju ganska enkelt : Det är mitt jobb, det är det jag tjänar pengar på. Jag kan inte sjukanmäla mej bara för att man någon gång tycker att det är tråkigt.
Sedan lade hon till att hon aldrig tycker det är tråkigt, utan det är ju det som är hennes liv. Och det tyckte jag var både lite gulligt och väldigt klokt.

Sen ska hon tydligen lansera en ny klädkollektion med ekologiska kläder, vilket jag också tycker är klokt. Så hon är kanske inte så dum, trots att jag stör mej på hela Blondinbella-grejen så verkar hon vara en smart tjej.

Lina - en morgon som denna hade du önskat att du hade ägt en TV.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah jag säger ju det! Hon växer på en! ;)

Anonym sa...

Ow no she dosNt!
Blondinbella är värre än en skrikande unge på bussen.