fredag 29 augusti 2008

Till Lina. :)

Känner mej skyldig att skriva ett inlägg till - och det ger jag främst till Lina. Det är en iPod-förklaring, så att vi vanliga normala människor kan använda den!
Såhär är det (och det stod ingenstans vad jag vet) men du måste ladda ner iTunes först och installera på datorn, sa Johan. När du har gjort det kommer du se att iPoden helt plötsligt inte blinkar oranget längre, utan den håller sej orange länge. Vi har alltså trott att när den blinkar så laddar den, logiskt eller hur? Men så var inte fallet, enligt Alexandra.
När du ser att den skiftar färg till grön så högerklickar du på den pyttelilla iPod-ikonen till vänsterhörnet. Synkronisera. Vänta..

Nu ska vi se om jag kommer ihåg resten.. Fan, detta var bland det mest märkliga jag har sett nånsin. Ah, i alla fall - sen skapar du en spellista. När du har skapat en spellista så drar du den upp till den pyttelilla iPod-ikonen till vänster. Så ska det va klart. När låtarna har lagts över då. :) Inte alls komplicerat, jag lovar! Då ska du i alla fall trycka på "mata ut iPod" och SEN är det klart. Puh, trodde allvarligt att jag skulle ha sönder nåt här hemma, fan vad svettigt. Men nu har vi fixat det, eller rättare sagt - Alexandra och Johan slog sina kloka huvud ihop och jag gjorde som Ale sa. Men det finns ingen logik i det, det ska jag be att få tala om.

Förklaring till Lina, alltså. Tack till Alexandra och ett tiny tack till Johan. ;) Tiny..

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah sjutton också! Jag får nog ta o skriva upp det där och sen görsa punkt för punkt! Men det är ju verkligren skit kasst att det inte står i bruksanvisningen! Undrar hur det ska gå för alla andra nu när dom ska lotta ut massa sånna är i SL, JK projekten haha :P kalabalik xD

// Lina


http://www.undermyskin.bloggspace.se