lördag 23 augusti 2008

Sacrifice.

Har vart jävligt dåligt bloggande idag. Eller igår, hur man nu väljer att se på saken.
Ska nana nu, är trött och det har jag vart väldigt länge.

Har vart på stan och kikat idag, blev både inhandling av de gråa pumpsen, fika med Jennie, Albin, Josse och Johan - och sen vidare till Karlshamn där det var dags att trimma håret. Inte ordagrannt, utan slingor i olika färger och kulörer. Blev finfint, men det visste jag sen innan. Steph trixade till en snygg bena med, precis som jag ville ha det! Fick ögonbrynen plockade med.

Och sen blev det pizza med pappa, Malin, Jennie, Mårten, Johan, Abbe. Mys.
Pokern gick inte lika bra idag, men va fan, jag ligger så pass plus att jag inte känner av det. Förlorar ingenting på det, så att säga. Vilket är bra, för det har blivit mer spelande nu än på länge.

Lördag imorgon, eller idag, hur man nu väljer att se på saken. Sova sova! Och sen passa Abbe. Och sen sova. För att stiga upp tidigt och passa Abbe.

Jesus..

Oh, jag bara måste!

Josse : Hur länge håller ett smörpaket?
Jennie : Jadu, det håller rätt länge!
Josse : Ah, okej.. För mitt har börjat smaka rätt surt nu..

=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! visst inte att smör kunde smaka surt xD

/ LIna