onsdag 20 augusti 2008

Monster.

Jag är ett sånt monster, haha. Inhalerar kaffe, det måste jag ha för att hålla ögonen öppna. Har ätit massa choklad, men det gör ingenting för det är synd om mej. Det är synd om mej, faktiskt!
Igår när jag kom hem så åt jag choklad och la mej framför TV:n och hade jätteont i magen.

Ikväll blir det ingen bowling, men däremot blir det att vi går ut med jobbet och äter lite och umgås. Ska faktiskt bli jättemysigt i alla fall.

Hoppas få en skymt av Albin ikväll, fan vad han kan, den ungen! Han kan få min mensvärk att försvinna om han kämpar ett tag. Oftast räcker det med ett litet leende eller en puss.
Han är helt underbar, den pojken. Min pojk!
Vi ska ha heldag han och jag på söndag, och detta ser jag fram emot nåt enormt. Jag har inte träffat han så ofta nu på ett tag, och jag känner att vi behöver lite ensamtid, bara han och jag. Det har vi alltid haft innan, och nu har vi nästan ett helt dygn på oss att rå om varandra.

Vi ska tillsammans med Mimmi och Wille gå in till stan och köpa picknick-mat, och sen ska vi sätta oss i Hoglands park och fika och äta mat. Helt sjukt mysigt.
Längtar! Albin - du är det finaste man kan önska sej.

Back to work.

Inga kommentarer: