söndag 24 augusti 2008

Huvudvärk.

Nu igen.. Usch, har sån huvudvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Ska försöka få honom sovandes innan klockan 20,30 i alla fall, så kan jag duscha och krypa ner i soffan och ta det lugnt. Sån där sprängande värk, riktigt jobbigt..

Solen tittade i alla fall fram innan, då snabbade vi oss ut i vagnen och gick till Willys. Handlade lite bearnaisås och så till middagen, och så handlade jag glass som jag tänkte mumsa på när Albin har somnat. Men jag har inte hjärta till att vara så elak, tänk om han såg att jag köpte glass innan liksom? Stackars barn.. ;) Han fick precis en tallrik glass eftersom han åt middagen så duktigt. Och nu är han nybadad och sitter och tittar på Mora Träsk. Fattar inte hur det kan vara så kul. Rätt som det är vill han att jag ska vara med och dansa.
Jesus..

Nähä, tandborstning och soff-gos innan det verkligen är dags för nattning!

Inga kommentarer: