tisdag 19 augusti 2008

God jul.

Höst-humöret kommer tidigt i år, verkar det som.
Just för tillfället vet jag ju vad tempramentet kommer ifrån.. Men för övrigt tycker jag att mitt och alla andras humör redan börjat tappa sin glans.

Längtar så till julen. Vill handla massa fina höst och vinterkläder, vill att Karlskrona ska tända trädet i Hoglands park, och alla andra fina lampor kring jul.
Längtar efter mammas och farmors julmat, känslan överhuvudtaget när det börjar närma sej.

Längtar
tills jag får handla massa julklappar, längtar tills julbaket med Tobias, julpysslet hemma hos mamma med alla barn, längtar efter allt som har med julen att göra. Snö.. Kyla! Åka pulka med lilleman!

Vi sitter och spelar julmusik på vår rad på jobbet, har pågått sen igår. En del gnäller över det, och tycker det är vansinne, men jag är en av dom som bara älskar det, och kan jag få hit julkänslan redan nu så gör jag det.

God jul!



=D

2 kommentarer:

Lina sa...

You go gril!! Vi kan ha lite lüssebak på jobbet xD

Anonym sa...

Julmusik? wtf... Wheres the Rock'n'Roll duuuuude?!