fredag 15 augusti 2008

Då ska vi se.

Ber om ursäkt, skapade en blogg - tog bort den för jag fattade nada - nu är vi här istället! Detta säger mej inte så mycket mer än den förra, men med Jennies hjälp kanske det går.. ;)

Tänkte att jag äntligen skulle bege mej ut till den riktiga blogg-världen. Skriva mina tankar, åsikter och funderingar om saker och ting, viktigt som oviktigt. Och då vill jag vara snabb med att påpeka att det är just MIN blogg med MINA funderingar. Och med detta menar jag att jag måste få tycka och tänka lite som jag vill utan tråkiga kommentarer. Givetvis får vem som vill kommentera, men påpeka inte vad jag tycker. För jag tycker vad jag tycker - det har jag alltid gjort.

Tänker heller inte utesluta nån, utan är man med i min bekantskapskrets så får man räkna med att man kanske på ett eller annat sätt dyker upp här! :) Det va inledningen det, nu ska vi se hur man går vidare..

Inga kommentarer: