onsdag 27 augusti 2008

Bingo.

Igår tittade jag på Sex and the city igen - filmen alltså. Så sjukt bra, jag har inga ord. :)
Fick gåshud på benen i vanlig ordning, men denna gången var benen nyrakade. Ihh..

Det blev även käk från Kajsas, lika gott som alltid!

Hade ju tvättdag med, inte så mycket tvätt men ändå drygt. För jag är dum i huvudet, som det verkar. Slängde in tvätt i två maskiner på samma gång, samtidigt som jag pratade med Johan för han var med. Och så missade jag att sätta på den ena maskinen, så den blev inte tvättad. Satte igång den och tvättade den.
Sen, när det började närma sej kvällen, typ kring 23-tiden så gick jag ner och skulle slutligen ta all min tumlade och klara tvätt. Då visade det sej att jag även hade missat att sätta på tumlaren! Anledning? Jag pratade med Susanne i telefon i en timme och tio minuter, vilket resulterade i att min tvätt inte var klar förrens typ 00,40 inatt. Det är inte bra, för jag klarar sällan så sena kvällar, kommer inte upp på morgonen.
Men se, det gick!

I´m not very pigg, though.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha då vet du vad du inte ska göra nästa gång du tvättar iaf xD




/ Lian